петак, 22. јануар 2010.

U zdravom telu zdrav duh – da li zdravlje ulazi na usta


dalje

10 коментара:

  1. Daljina kao kategorija je precenjena. Sve nam je dovoljno ako dovoljno zelimo

    ОдговориИзбриши
  2. Greska u kucanju -
    Daljina kao kategorija je precenjena. Sve nam je dovoljno blizu ako zelimo

    ОдговориИзбриши
  3. A, tako... Znaš onu pesmu Generacije 5 - "ti samo budi dovoljno daleko..."

    ОдговориИзбриши
  4. Pesma je sjajna! A baš mi je žao, što si rešio da ostaneš daleko, pa nećeš da dođeš na viđenje na novu adresu.

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post!!Sudeći po mentalnoj izopačenosti većine stanovništva i telesnoj degenerizaciji, reko bi se da vrlo nezdravo hranimo.Dovoljno mi je kada vidim ujutru svoje sugrađane kako hitaju po dnevnu dozu holesterola u prvu pekaru, onda me na "debelom minusu" osim hladnoće "ošamari" neka suhomesnata prerađevina, onda kažem - bože daj malo belog luka, preventive radi...

    ОдговориИзбриши
  6. Ma, nisam ja tako odlučio vec Goran MILOSEVIć pevač GENERACIJE 5 u tim davnim vremenima...
    A i jeste daleko - živi u AMERICI...

    ОдговориИзбриши
  7. p.s. Mogla bi malo da prosiris svoju lisatu blogova.
    Malo je dva (2)!

    ОдговориИзбриши
  8. Eto, opet sam saglasna 100%. To je i namera, nešto sam brljnula, pa čekam pomoć sa strane.

    ОдговориИзбриши
  9. Uvecala se lista...
    Pogledacu je... Možda ima nesto zanimljivo?!

    ОдговориИзбриши