понедељак, 12. април 2010.

Purpurna rapsodija – priča o Bati 5



Bata je probudio Marka.
- Ajde, budi se, stigli smo! Gde hoćeš da te ostavim, moram da jurim, kasnim, vozim Jovanu kod lekara.
- Zabole me više, šta ti moraš sa tom tvojom fuficom, – brecnuo se Marko.
- Koji ti je, što si sav nadrkan! I rekao sam ti milion puta, meni pljuj koliko hoćeš, ali ne diraj mi Jovanu!
- E, ne mogu bre više da te slušam . Vozi me do firme.
Bata je ostavio Marka ispred firme i nagazaio na gas. Jovana ga već čeka, kasni.
- Ajde mala uleći, stižemo na vreme i nemoj da mi duvaš tu, stvarno nisam mogao ranije.
Jovana je tresnula vratima i besno ga pogledala. Samo za trenutak, njeno lepo lice je imalo pogled serijskog ubice usresređenog na metu, koja se ne sme promašiti.ceo tekst

Нема коментара:

Постави коментар