уторак, 19. јул 2011.

Nešto sasvim lično – moja istorija (kratka) blogovanja



Sad sam nešto računala, pa sam ipak proverila, blogujem od novembra 2009 godine. Nije neki staž, da bih mogla da se pohvalim da sam iskusna ili prekaljena blogerka. Ni blizu! Ali, radilo se nešto, blogovalo se.
Pročitala sam nedavno post – kako blogovati. Post je sjajan, pročitajte ga ako niste do sada. Sem što me je zabavio, bacio me je u taj, na početku pomenuti period, kada sam ja počinjala da blogujem, kako sam odbolovala te dečje bolesti (neke uspešno, neke se vrate s vremena na vreme a neke me bogami rasturaju i danas).
Uz Ivinu dozvolu – hvala Iva :-) – malo ću da razmotrim njene preporuke na svom slučaju, možda usput dodam još nešto. Priznajem, sve sam ih prošla stavku po stavku u mojim fazama blogovanja, pa sam se nešto malo i razsentimentisala i eto posta.

nastavak teksta

Нема коментара:

Постави коментар