петак, 13. новембар 2009.

Virtualna stvarnost



You are never too old to set another goal or to dream a new dream. ~~ C. S. Lewis
Pa, nadam se da je ovo tačno. I have set another goal - to dream a new dream to live a virtual life!

Malo čudno zvuči s obzirom na iskustvo u realnom životu, koje je da tako kažemo više nego za poštovanje. Zbog kvaliteta i naravno uglavnom zbog kvantiteta-dužine životnog iskustva. Da li je to platforma, koja obećava ako ništa drugo - dugotrajnost u virtualnom svetu, vreme će pokazati.

Eto mene, oprezno, stidljivo izlazim, blogujem, par postova.

Dopada mi se !

Šta će ti to u životu i ko će to da čita su naravno pitanja, koja su uobičejen komentar bar u mom miljeu.

Čim pišem, znači želim nešto da kažem, da prenesen dalje, da neko pročita. Ali to baš i nije jedini motiv (za sada).
Najpre moram da naučim da živim virtualni život.
Pravila postoje, nepisana doduše, ali ima ih vidim to pročavajući blogerske trendove, naravno neke od njih.

Odmah da priznam nisam našla baš mnogo srodnih duša. Ne kažem da mi se ne dopadaju, ima tako divnih blogova.

To je kao i u stvarnom životu, idi tamo gde su tvoje srodne duše, gde su teme, koje te zanimaju.
Pa naći ćemo se mi, srodne duše, mislim, samo polako.

Za sada već primećujem neke simptome tzv. tako prokažene virtulane zavisnosti.
- pre kafe palim kompjuter
- internet mi je najvažniji izvor informacija
- ponakad i dok sanjam otvaraju mi se prozori

Sve to i nije neka muka za sada. Ono što me fascinira je povremnei totalni gubitak kontakta sa okolinom. Takodje i kontrola vremena i planiranje dana su postali problem. Jednom kad izadjem u mrežu, vreme kao relana kategorija prestane da postoji.

Definitivno se neću obraćati stručnjaku i neću se lečiti od zavisnosti, isuviše je .... da, you know !

2 коментара:

  1. Да, понекад се осећам баш као и ти... Посебно ми се допада реченица "Jednom kad izadjem u mrežu, vreme kao relana kategorija prestane da postoji"... :) Супер си, само настави!

    Стефан Јањић,
    www.biserijadrana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Ne znam da li si upala u zavisnost od Interneta, ali navedeni simptomi su manje-više deo svih ljudi koji koriste Internet:) Jedino što mi se u snovima ne otvaraju prozori, ali nije isključeno da će se i to pojaviti ;)
    A "sličan se sličnom raduje" tako da ćeš blogove slične sadržine vrlo lako pronaći!
    Pozdrav i samo nastavi:)

    ОдговориИзбриши